Dostava blaga
Vse izdelke kupcu dostavljamo s pogodbenimi partnerji DPD, DHL, Pošta Slovenija ali pa z lastno dostavo.
(v nadaljevanju: «izvajalec ») na kupčev naslov v Sloveniji, ki je naveden v naročilu.
Izvajalec vroči naročeno blago naslovniku osebno na naslovu, ki ga je kupec izbral kot kraj prevzema. V kolikor na izbranem naslovu ni nikogar doma, pusti izvajalec v hišnem poštnem predalčku obvestilo, v katerem navede mesto prevzema (bližnja PTT poslovalnica ali prevzemno mesto drugega partnerja) in rok, v katerem lahko naslovnik pošiljko prevzame. Če naslovnik ne prevzame naročenega blaga v roku, določenem v obvestilu, se pošiljka vrne pošiljatelju. V tem primeru ima dobavitelj od
naročnika pravico terjati povrnitev nastalih stroškov.
Cena dostave blaga znaša skladno z cenikom za posamezno naročilo objavljeno na spletni trgovini ali spletni strani izvajalca. Pri nakupu v vrednosti nad 80 EUR, pa stroške dostave (embalažo, pakiranje, transport, poštnino) nosimo mi.
Rok dostave naročenega blaga je načeloma 5 delovnih dni. Ob sobotah, nedeljah in praznikih blaga ne odpošiljamo in se ne štejejo v delovne dni.
V primerih, ko ponudnik pravočasno in v skladu s pogodbo odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca dostave. Kupec se zavezuje, da se, zaradi kasnejše dostave blaga ali drugačnega načina dostave blaga, odpoveduje drugim načinom za povračilo nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.
Kupec je dolžan prevzeti blago od izvajalca na naslovu , kot ga je sam izbral v postopku nakupa, pod pogojih, ki jih določa izvajalec. Ob prevzemu je dolžan preveriti količino in kvaliteto prejetega blaga, kasnejše reklamacije niso možne.